Communication Today 1/2010
Theoretical studies:
Jiří Bystřický: Mediality And Philosophy
Viera Lehoczká: Dimenzie profesionality súčasnej masmediálnej komunikácie
Nataša Slavíková: Význam mediálnej výchovy v prvej dekáde 21. storočia
Research studies:
Eva Rajčáková: Implementácia zistení o interakcii užívateľa s propagačným posolstvom na Facebooku
Veronika Pizano: Slovenský internetový trh a populácia
Aleš Hes, Daniela Šalková: Aspekty chování spotřebitelů při nákupu potravin
Communication Today 2/2010
Theoretical studies:
Paul Mihailidis – Susan Moeller: New frontiers in global media education
Tomáš Trampota: Defining the tabloid: Czech perspective
Slavomír Rosenberg: Audiovizuálnosť z aspektu masmediálnej manipulácie
Martin Solík: Komunikácia v spoločenskom kontexte – uznanie ako intersubjektívny predpoklad
Beáta Slobodová: Vedecké a obdorné periodiká pre teóriu a výskum masmédií
Research studies:
Dušan Pavlů: Strategie marketingové komunikace v turbulentní krizové dobe
Alena Kusá: Optimalizácia nástrojov marketingového mixu v aplikácií na konkrétny podnik
Terézia Rončáková: Strážny pes demokracie na retazi zisku
Eva Poláková: Teória a prax dodržiavania etiky médií a ich spoločenskej zodpovednosti